Наразі заклад освіти пристосований для надання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами частково, через те, що приміщення побудоване у 1969 році і конструктивно спроєктовно без врахування особливостей освітнього процесу для навчання таких дітей. Умови створення доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами перебуває на стадії впровадження.

У закладі відкрито 3 класи з інклюзивною формою навчання, у яких навчається 4 учнів з ООП;

З дітьми працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, логопед;

Для дітей з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено позитивний клімат шкільного середовища;

Організовано додаткові освітні послуги:

  • Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з практичним психологом;
  • Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з логопедом.

Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:

  • Побудовано пандус (1 шт.);
  • Створено кімнату психологічного та сенсорного розвантаження;
  • Створено сенсорну кімнату для гармонійного розвитку дитини .

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Під час впровадження проєктів із покращення матеріально-технічного стану ЗО враховується специфіка навчання осіб з особливими освітніми потребами

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *