Наразі заклад освіти пристосований для надання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами частково, через те, що приміщення побудоване у 1969 році і конструктивно спроєктовно без врахування особливостей освітнього процесу для навчання таких дітей. Умови створення доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами перебуває на стадії впровадження.
У закладі відкрито 3 класи з інклюзивною формою навчання, у яких навчається 4 учнів з ООП;
З дітьми працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, логопед;
Для дітей з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено позитивний клімат шкільного середовища;
Організовано додаткові освітні послуги:
- Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з практичним психологом;
- Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з логопедом.
Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:
- Побудовано пандус (1 шт.);
- Створено кімнату психологічного та сенсорного розвантаження;
- Створено сенсорну кімнату для гармонійного розвитку дитини .
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Під час впровадження проєктів із покращення матеріально-технічного стану ЗО враховується специфіка навчання осіб з особливими освітніми потребами