Освіта                          вища

Навчальний заклад   Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки

Спеціальність:           учитель початкових класів

Нагороди, звання:      грамоти райво, облуо, МОН, звання Старший учитель

Суть і зміст досвіду:  “Активізація розумової діяльності учнів на уроках математики.”

Творчий звіт 

Свою педагогічну діяльність у Олицькій ЗОШ І-ІІІ ст. Віктор Іванович розпочала у 1985 році. На уроках і в позакласній роботі виховує в дітей працьовитість, повагу до старших, милосердя, любов до своєї країни. На кожен урок підбирає такий матеріал, щоб зацікавити дітей, пожвавити роботу. Учням дуже подобаються уроки-подорожі, інтегровані уроки, уроки-випробування, уроки-казки. До підготовки таких уроків учитель залучає дітей. Вони залюбки ідуть у бібліотеку, шукають необхідний матеріал, опрацьовують його.

На уроках української мови педагог особливу увагу приділяє добору дидактичного матеріалу, що сприяє не тільки вивченню мови, а й виховує кращі риси людини. Велика увага на уроках приділяється міжпредметним зв’язкам. Учитель ефективно використовує потенційні можливості учнів і домагається оптимальних результатів у досягненні поставленої мети. У своїй роботі надає перевагу ігровим формам роботи з дітьми. Молодші школярі за своєю природою амбітні, бажають бути поміченими, перемагати у конкурсах, іграх, забавах. Учитель часто звертається до народної мудрості: прислів’я, приказки, загадки.

Головним завданням початкової ланки є забезпечення умов для інтелектуального, соціального, фізичного, морального розвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, методики проведення уроку, форм організації, навчально-виховного процесу.

У своїй роботі педагог керується принципом: доки зустріч учителя та батьків буде для дитини карою, розраховувати на позитивний результат передчасно.

Віктор Іванович дбає про удосконалення форм і методів своєї роботи, працює над підвищенням фахового рівня, відвідуючи методоб’єднання (є керівником шкільного м/о), опрацьовуючи статті фахових журналів, використовує у своїй роботі елементи передового педагогічного досвіду вчителів району, області, країни.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *