Освіта                          вища

Навчальний заклад   Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки

Спеціальність:           учитель географії і біології

Нагороди, звання:      грамота райво, грамота облуо, МОН, звання Старший учитель

Суть і зміст досвіду:  “Екологічне виховання на уроках біології і географії.” 

ТВОРЧИЙ ЗВІТ 

Учительська професія потребує постійного проникнення у світ дитини, відкриття в людини всього нового, дивуватися новому, бачити людину в процесі її становлення, росту. На сучасному етапі розвитку освіти все більшого значення набуває проблема розвитку пізнавальних інтересів школярів. Викладання біології та географії є надзвичайно цікавим і розвиваючим процесом, дозволяє знаходити нові і різноманітні підходи для викладання курсу. Досвід роботи показує, що від зацікавленості учнів предметом залежить їх активність на уроці, ефективність самого уроку. Урок – це витвір вчителя, його бачення, його думка. Для того, щоб урок був цікавим, необхідно вдало підібрати дидактичний і роздавальний матеріал, який сприяв би не лише засвоєнню програмового матеріалу, а й виховував кращі людські якості. Необхідно систематично спрямовувати роботу на розвиток самостійності, активності, пізнання нового. Підвищенню пізнавальної активності школярів, розширенню їх світогляду сприяють нестандартні уроки, ігри, конкурси, конференції, вікторини, вечори. Завдання вчителя — викликати і підтримувати інтерес дітей.

Зважаючи на особливості навчального процесу велику увагу приділяю роботі з картою, адже вона є джерелом знань географії. Карта вчить пізнавати і тлумачити різні географічні події. Розвиваю на уроках мислення, пам’ять, увагу, старанність, самостійність, привчаю робити висновки. Проблемні питання активізують знання та вміння дітей, допомагають підтримувати увагу, сприяють максимальному спілкуванню всіх учасників навчального процесу. Подана у формі проблеми тема розвиває розумову діяльність учнів, мобілізує раніше засвоєні знання, змушує їх мислити, психологічно готує до усвідомлення нового матеріалу. Викликати інтерес учнів до навчального матеріалу, можуть поставлені і проведені досліди, демонстрація цікавих явищ та об’єктів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *