Освіта вища
Навчальний заклад Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки
Спеціальність: учитель початкових класів
Нагороди, звання: грамота райво, грамота облуо, МОН, звання Старший учитель
Суть і зміст досвіду: “Національне виховання молодших школярів.”
ТВОРЧИЙ ЗВІТ
Свою педагогічну діяльність у Олицькій ЗОШ І-ІІІ cт. Олександра Костянтинівна розпочала у 1981 році. На уроках і в позакласній роботі виховує в дітей працьовитість, повагу до старших, милосердя, любов до своєї країни. Велику увагу приділяє народознавству. На кожен урок підбирає такий матеріал, щоб зацікавити дітей, пожвавити роботу. Учням дуже подобаються уроки-подорожі, інтегровані уроки, уроки-випробування, уроки-казки. До підготовки таких уроків учитель залучає дітей. Вони залюбки ідуть у бібліотеку, шукають необхідний матеріал, опрацьовують його.
На уроках української мови педагог особливу увагу приділяє добору дидактичного матеріалу, що сприяє не тільки вивченню мови, а й виховує кращі риси людини. Велика увага на уроках приділяється міжпредметним зв’язкам. Олександра Костянтинівна ефективно використовує потенційні можливості учнів і домагається оптимальних результатів у досягненні поставленої мети. У своїй роботі надає перевагу ігровим формам роботи з дітьми. Молодші школярі за своєю природою амбітні, бажають бути поміченими, перемагати у конкурсах, іграх, забавах. Учитель часто звертається до народної мудрості: прислів’я, приказки, загадки.
Головним завданням початкової ланки є забезпечення умов для інтелектуального, соціального, фізичного, морального розвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, методики проведення уроку, форм організації навчально-виховного процесу.
У своїй роботі педагог керується принципом: доки зустріч учителя та батьків буде для дитини карою, розраховувати на позитивний результат передчасно.
Олександра Костянтинівна дбає про удосконалення форм і методів своєї роботи, працює над підвищенням фахового рівня, відвідуючи методоб’єднання (є керівником шкільного м/о), опрацьовуючи статті фахових журналів, використовує у своїй роботі елементи передового педагогічного досвіду вчителів району, області, країни.