Освіта вища
Навчальний заклад Ужгородський державний університет
Спеціальність: учитель хімії
Нагороди, звання: грамоти райво, облуо, МОН, учитель-методист
Суть і зміст досвіду: “Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках хімії.”

ТВОРЧИЙ ЗВІТ

У 1984 році в Олицькій ЗОНІ І – III cт. розпочала свою педагогічну діяльність Гусар Н.О. Спочатку – вихователем групи продовженого дня, пізніше – вчителем хімії.
На уроках особливу увагу приділяє добору такого дидактичного матеріалу, який не тільки дає змогу учням краще засвоювати програмовий матеріал, а й сприяє вихованню кращих рис людини нашого часу.
Зважаючи на особливості навчального процесу на початковому етапі особливу увагу звертає на запам’ятовування хімічних знаків, валентності, складання хімічних формул і рівнянь реакцій.
Раціонально організовує навчальний процес, обов’язково враховує особливості дітей цього віку. Пам’ять, увага, мислення учнів відрізняються інтенсивністю, якщо вдумливо підходити до їх використання і вдосконалення. Кожен з уроків відрізняється чітким добором матеріалу, високим теоретичним рівнем, його різноманітною подачею, способами порівняння, зіставлення, постановкою пізнавальних завдань, логічною завершеністю.
Учитель використовує різноманітні джерела мотивації навчання, ігрові ситуації, роботу в парі і в групі, завдання за вибором, виправлення “помилок” учителя. Постійно запроваджує міжпредметні зв’язки. Особливо багато матеріалу черпає з географії, біології, фізики, історії, художньої літератури.
Наталя Олексіївна велику увагу приділяє екологічним проблемам, ситуації, що склалася на території України у зв’язку з Чорнобильською катастрофою. Закликає учнів берегти Землю, її вічну красу, її чисте повітря і чисту воду.
Вивчення хімії потребує значних зусиль з боку учнів, систематичної праці, що сприяє формуванню таких якостей як наполегливість, уважність, самостійність. Педагог постійно дбає про удосконалення форм і методів роботи, працює над підвищенням фахового рівня.
Якщо урок є основною усіх форм навчально – виховного процесу, то позакласна робота є його невід’ємною частиною.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *